marți, 16 noiembrie 2010

Nicolae Guţă, «Regele manelelor», şi-a găsit regină

Nicolae Guţă, ''regele manelelor'', iubeşte din nou. Blonda care i-a furat inima se numeşte Anamaria Isiciuc şi i-a devenit ''regină'' cu şase luni în urmă. Reporterii Libertăţii au stat de vorbă, în premieră, cu amândoi şi au aflat povestea lor de dragoste.
S-au îndrăgostit pe ritmuri de manele, în- tr-o discotecă din Germania, acolo unde Guţă a susţinut un concert. Blonda, originară din Roman, judeţul Neamţ, are 26 de ani, cu 15 mai puţini decât manelistul, şi era stabilită acolo, însă după câteva zile petrecute împreună, cântăreţul a convins-o să se întoarcă în ţară şi să se mute amândoi. Acum locuiesc într-o vilă din Bucureşti, pe care au transformat- o în “cuibuşorul lor de nebunii”. “El a făcut primul pas, mi s-a părut foarte sincer şi drăgăstos foc”, ne-a declarat, în exclusivitate, Anamaria.
“Anamaria îmi oferă dragostea de care am nevoie. Mă inspiră şi este persoana cu care petrec cel mai mult timp. Meseria agitată pe care o am mă făcuse să uit ce gust are viaţa”, ne-a declarat Guţă. Intenţiile “regelui” par serioase, mai ales că, recent, Nicolae a fost la părinţii Anamariei s-o peţească.
Şi-a petrecut câteva zile la Roman şi s-a întors de acolo învingător: a obţinut acordul acestora pentru o logodnă, pe care cei doi îndrăgostiţi vor s-o facă la primăvară. Guţă nu a fost niciodată căsătorit cu acte în regulă, dar are nouă copii pe care îi recunoaşte.
Nicoleta Guţă, fiica manelistului, a mărturisit că afacerea cu rochii de ocazie pe care a deschis-o împreună cu tatăl său nu îi merge aşa cum se aştepta. Creatoarea face şi reduceri pentru cei care nu au bani.
“Cea mai ieftină rochie costă 500 de lei, pentru că toate sunt accesorizate cu cristale Swarovski, iar cea mai scumpă, 2.000 de lei negociabil. Dacă vine cineva şi şi-o doreşte, mai discutăm”, a declarat ieri Nicoleta la “Happy Hour” (PRO TV). Aceasta a mai spus că a creat haine şi pentru tatăl ei: “I-am pus pietricele Swarovski pe cămaşă, pe sacou şi pe pălărie, dar şi pe pantofi”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu