marți, 16 noiembrie 2010

Victor Slav a dus-o pe Anda Adam la Viena!

De toate detaliile s-a ocupat Victor, care a vrut să-şi surprindă iubita şi a cumpărat bilete şi la concertul lui Lady Gaga din capitala Austriei.
"Am planificat vacanta asta de vreo doua luni. Imi doream foarte mult ca pe 5 noiembrie, cand s-au implinit patru ani de relatie, sa ii fac Andei o surpriza. Asa ca daca asta-vara de ziua mea ea mi-a spus ca plecam la Londra cu cateva ore inainte sa decoleze avionul, m-am gandit ca de ziua noastra sa fiu eu cel care organizeaza totul", a declarat Victor Slav.
"Am stat acolo de pe 10 pana pe 12 noiembrie, nu a fost o vacanta prea lunga, insa suficienta pentru a ne relaxa si a ne bucura unul de celalalt. Am vizitat catedrala Sf. Stefan, palatul Schonbrunn, Opera si ne-am plimbat pe Mariahilferstrasse", a mai spus el.
"Recunosc ca a fost pura intamplare sa gasim bilete la acest concert chiar in perioada in care programasem 'escapada' la Viena. Mi-ar fi placut sa gasesc un concert Beyonce, care e preferata Andei, si chiar am cautat, dar din pacate nu am mai gasit nimic pentru anul asta. Oricum, ne-a placut Lady Gaga, a fost un show spectaculos", a precizat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu