marți, 16 noiembrie 2010

Pescariu către Stoian: "Să-ţi măsoare p**a mama dumneata, nu mama mea!

Războiul declaraţiilor dintre Stoian şi Adrian Pescariu continuă. După ce aseară make-up artistul l-a numit pe coprezentatorul lui Capatos "poponar chelios", Pescariu revine în forţă: "Să-i măsoare p**a mama dumnealui, nu mama mea".
Adrian Pescariu nu se lasă cu una cu două. "Stoian mă ameninţă că mă dă în judecată şi chiar el vorbeşte ca pe Ferentari! El nu înţelege că eu nu am zis de el că are p..a mică! Eu doar am citat ceea ce a declarat fata de la miezul nopţii la emisiunea mea. Şi când am spus aşa ceva, mă refeream la mai mulţi bărbaţi, nu doar la el", a declarat Pescariu pentru Libertatea.ro.
Acesta a adăugat: "El vrea să mă enerveze pentru a face audienţă. M-a făcut în toate felurile şi tot el zice că mă dă în judecată. Ceea ce m-a deranjat cel mai tare este că 'domnul Kojak' a spus să vină mama mea să-i măsoare lui p..a. Mai bine să i-o măsoare mama dumnealui. Eu nu l-am ameninţat cu nimic, ci doar i-am răspuns în acelaşi mod în care mi s-a adresat".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu